Daniel snart 26

På lördag blir älsklingen 26år :-) det firas med en tattoo hos madde ( ska passa på att själv göra en i nacken)
Har inte bestämt om jag ska göra mat hemma eller om det blir hämte eller resturang (samma maträtt vilket som)
får se om han blir glad för sin överraskning ska hämta den hos timo på lördag när vi ändå är i landskrona....
Hoppas daniel får ett PS2 av sin mamma annars får vi köpa ett i slutet av månaden.....

På måndag ska jag pirca mig i Tungan Ahhh hjälp nervis......
vad händer mer hmmm vet inte riktigt ska snart ut med linda SÖTIS!

min son har börjat slås piss ont gör det och saga ålar sig fram samt vill sitta upp hela tiden....

Kommentarer
Postat av: Zandra

Pierca tungan? Varför då?

2008-08-07 @ 13:46:54
Postat av: gudfar:P

har ni inte ett PS2 redan????

2008-08-07 @ 18:14:02
Postat av: Anonym

pierca tungan känns inte alls, öronen va värre

2008-08-07 @ 18:59:38
Postat av: Sasa

jo hade ps2 men gick sönder (Daniel la spik i det och daniel kortslöt det)

Varför tungan ingen annna andledning än att jag vill tihi

2008-08-08 @ 11:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback