Prata ut!



Kollade på Magnus Betner igår och han tog upp ämnet Våldtäkt...
Vi kvinner kan inte anmäla en våldtäkt utan att någon frågar - vad hade ni på er ?
Varför har män så svårt att förstå att Nej betyder Nej!
Om jag vill ligga med 100 män och sen hånglar med den 101 och säger nej så ska det inte vara någon fråga utan då e det ett Nej!

Dom flesta tjejer som blir våldtagna anmäler inte dom tycker inte det e lönt polisen tror knappt på en så....!
Min erfarenhet av det är mig själv och ett antal vänner som har råkat ut för det samma....
Specielt om det e ens pojkvän/Flickvän/man/sambo som begår denna fruktansvärda förnedring vem kommer tro på en då??
Vad spelar det för roll vad för kläder och hur mycket man har druckigt för roll??

Gick med min hemlighet i 4år innan  jag vågade berätta det för någon men vet inte om jag ångrar att jag inte berätta eller inte!?

Det var min Barndom, Min Oskuld han tog och varför ???

Har förlåtit han men varför kan jag inte förlåta händelsen????!!

Så många frågor så lite svar!!

Kommentarer
Postat av: elin

mins att du berättade det för mig i 9an, det var väldigt jobbigt för dej att prata om det! kommer ihåg det som om det var igår.

2008-08-24 @ 21:26:36
URL: http://elioun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback