Orkar inte just nu

Nej jag orkar inte blogga så mycket just nu ska ta och skriva av mig lite om hur det varit nu den senaste veckan så fort min laptop har kommit.... har även lite bilder då med från jul mm

Har inte förståt det här med att skriva av sig på lunar... vist att man har all rätt att skriva vad man tycker och tänker det gör ju jag här men lunar av alla ställen??
gjorde men ju när man var yngre... Men kanske e det så att vi vill inte bli vuxna utan kroppen blir vuxen men inte sinet?

Har inget emot någon Nej inte ens dej Nilla har inte varit oväns med dig men du verkar tro det av någon andledning men sånt e livet vill du tro att jag e oväns med dig tro det men så e det tyvärr inte så det dramat kan lägga ner :-)
Ibland känns livet som om man vore i ett glamour avsnit hehe men gör det hela bara mer spänande....!!!

Älskar alla mina Tjej vänner trots all drama vi skappar i varandras liv ibland hehe.....
Linda - Nilla - Madde - Elin - Jennifer - Vicky - Hanne - Marina - Majvi - Jänni

Ber om ursäkt om jag glömde någon...! :-)


Har fått en hel del nya vänner känns helt underbart har varit ensam nästan halva mitt liv och bara försökt att överleva varje dag!!
Har alltis haft svårt att låta någon komma för nära inpå mitt liv då mina 3första bästa vänner dog...

~~~~Jaquline~~~~

~~~~Jimmy ~~~~

~~~~Sara~~~~

Har inte glömt er!!! RIP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback