Telefon hela morgonen

Varit flitig vid telefonen idag ring skatteverket om mitt skattebesked - ringt Bm - Ringt körskolan och bokat tid till handledarkurs till mamma och daniel YAY ska äntligen få börja köra snart hehe Längtar alla papper och allt e väl klart tills nästa år bra sätt att börja året....!!!!!

Daniel och jag satt lite och kollade på ny bil hmmm men man ska ju ha pengar till det med...!

Har även städat av köket vilket egentligen e daniels jobb men jag e snäll ibland plus jag går ju hemma så har jag tid gör jag det......

Den 12e e det nu som gäller usch va jag längtar var ju evigheter sen.... ska träffa Elin då och henne gubbe hehe!!
Får se vad jag bjuder på för god mat ingen fisk och ingen fågel uch va man ska vara kräsen då!! hehe nej lungt ju har en hel del recept att välja mellan ....
vet inte om jag berättat att jag håller på med en lite kokbok jaja får se hur det blir med det är ju ur usel på att skriva ner hur jag gjorde plus är en blanding mellan Gordon och Jamie - Gordons petighet när det gäller hur det ska smaka och se ut men Jamies slarvighet med mått hehe bra blaning!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback