Drömvikts jagan

Har nu bestämt mig att sluta ligga på latsidan och sluta klaga på att vara tjock!
1kg i veckan e mitt mål och med rätt kost och mycket motion ska det gå

Väger idag 70kg och vill ner till 55kg (är 164cm lång)


Någon mer som vill följas åt?

Planen:

Motionen:
Spinging 1gång i veckan
simning 1gång i veckan
ut och gå 2gånger i veckan

Maten:
- kött första månaden (AAHHH hur ska jag klara mig)
- Läsk/godis/kaka och annat smått och gott
+ ska det drickas så ska det drickas minst 8glas av mjölk eller vatten (kommer även ta kolsyrat i och med jag har en sodastreamer)

Kommentarer
Postat av: Emma

va väger du 70 kg??? ser ejs å ut

2008-07-22 @ 12:22:31
URL: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback