Bröllopet

Har inte orkat blogga förrän nu...
Gifte mig i Lördags :-) helt underbart Älskar min daniel och nu e han verkligen bara min...
Allt blev jätte bra och fint, fast Mamma och vicky fick springa röven av sig för att duka undan mm tyckte synd om dom och erbjöd min hjälp men fick inte... Skulle varit andra som tex daniels föräldrar och min pappa som kunde hjälpt till....
Fick jätte mycket fina presenter!! Tack allihopa....
Saga fick också en hel del grejer mycket kläder bland annat alltid bra att ha.....
Under helgen hann 2 personer bli lite små kära så vi får se hur det fortsätter!!
var även på student igår för min syster nathalite var inte där så länge men har ju barnen och daniel skulle jobba idag så hon förstod nog varför .....
Danmark på fredag och sen ska jamie till morfar och ingrid i helgen ska bli konstigt utan han springande, blir nog även lite filmkväll på lördag med älskade hanne och padde kanske lite grillande om vädret tillåter...
I helgen försvinner även kattungarna ska faktiskt bli skönt men kommer nog sakna dom ändå...
Skänker även en Tanke till Zandra vi kan bara hoppas att det löser sig!

En stor kram till Vicky,Hanne,Jänni,Jenny & sist men inte minst Min ÄLSKADE MAMMA vad skulle jag göra utan er....

PS: vicky kommer sakna dig



image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback