Tack för en trevlig kväll :-)

Zandra och hennes micke vart här igår på middag :-) har inte haft så trevligt på länge... Tack För En Trevlig Kväll Gumman =)
Snart Maj :-O HJÄLP jamie fyller år då och vi ska gifta oss.... Måste be mamma börja med ändringarna på klänningen snart annars blir den inte klar i tid!
Måste lämna in min ring så den kan minska lite i storleken hehe inte bra att ha gått ner så mycket i vikt :-P ska även beställa daniels ring då....
Hur Fan kan det vara SnöStorm i slutet av Mars???!!
Får väl tvinga ut jamie och daniel i snön sen så jamie kan få åka pulka haha
Ska börja med modelgrejset igen fått ialla fall ett erbjudande på att utöka min portfolio :-) blir nog bra i och med nu har jag nästan den kroppen jag vill måste bara träna lite för inte va så slapp :-P
Ska även iväg när vi fått pengar och hämta syskonvagnen men blir väl inte förrän nästa vecka daniel har fullt upp i källaren denna veckan så...
Ska även köpa ny tv har just nu en 20tums i vardagsrummet nu hmmm lite liten ehmm JA!
Har hittat en 32tums för ca 3000kr på netonet...
Men nu måste jag ta min Bussiga son som inte vill sova!!



                                                    Jamie & Saga Mamma Älskar er!!!
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback