Deprimerad

Innan sa jag att jag inte ville ha någon möhippa men innerst inne så vill jag det och det hjälpte inte att jag såg en blivande brud på möhippa här om dan med alla sina vänner :-(
Har kommit på att jag inte ha någon som jag verkligen kan prata med en riktig Tjejkompis och blir då besviken på alla som jag själv ställer upp för i vått och torrt men dom inte för mig :-(
Jamie trycker på exakt alla knappar som finns just för att retas med mig jag blir GALEN.!
Saga Älskar att skrika bara för skrikandets skull uschh orkar ibland inte med henne.... men men har ju själv satt mina små ÄNGLAR till världen.....
Mamma har beställt en ny data till oss YAY slipper då sitta med lapptopen 8-) jaja ska inte klagga den funkar ialla fall.

men men tjo hopps



image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback