Mitt hem!!

det har efterlysts biklder på hur jag bor och som ni önskar ska ni få haha!!!

1) hallen där nere vid ytterdörren


2) direkt till höger vid dörren har vi en liten hall sen jamies rum




 
Satte såna här söta diinosar på jamies gaderober igår!!!

3) till vänster från ytterdörren hittar vi lekrummet






4) grovköket ligger även det där nere samt vårt hmmm kan väl kalla det skafferi samt förråd



5) Sagas rum


 
Även saga fick lite söta figurer på gaderoberna


6) Vardagsrummet där nere




 
Mitt lilla mästerverk!

7) Presic vid vardagsrummet där nere hittar vi även Jacobsrum "Känsliga tittare varnas" haha nej men har inte gjort vid hans rum riktigt än så



8) Altanen där nere



9) Hallen presic när du kommit upp för trappan


 
På väggen i hallen!

10) längst ner i hallen till höger hitttar vi en liten hall till samt vårat sovrum




11) till höger i hallen hittar vi badrummet
 
Jamie sitter och badar

12) kök samt matrum






13)Sen har vardagsrummet där uppe



 
Vår fina julgran!!!

14) och till sist Kontoret där jag sitter just nu!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback