Orkar just nu inte

Just nu orkar jag inte uppdatera min blogg lika ofta orkar bara inte kanske lite lat av mig men va fan så e det......

Inte mycket som hänt just nu mycket tankar som flygger omkring på allt och inget....

Ska på Spa på lördag 1timmes massage mmmmm ja tack!!!
Sen ska farmor passa ungarana även jacob då vi ska ha han lördag till söndag....
Blir lite julklapps handlande på lördag får se vad vi hittar ska även kolla efter ett par sköna oxh snygga byxor järna baggy hmmm vet inte varför men vill ha ett par baggy jeans .....

Fredag blir väl lite festande som vanligt brukar inte bli så mycket dricka för min del men men får ju se bara roligt att komma ut några timmar och daniel tycker nog med det e skönt kunna se filmer jag inte vill se eller spela spel jag inte vill spela...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback