Ont i halsen som Fan

Haft ont i halsen i snart 2veckor borde väl kolla upp det men hatar läkare så får se om det går över....
Borde egentligen pallra mig till doktorn pga all min värk jag har i kroppen!

Vet inte riktigt om jag skrivit det men min mamma e sjuk vet inte hur pass förrän vi fått provsvaren men dom hittade något på hennes ena lunga vad det kan va ville inte ens läkarna gissa på!!??

Ganska trött på mitt tråkiga liv just nu glömmer bort mig själv i röran av mitt liv, mitt liv består av Barnen/Daniel/hunden/katterna/Familjen som tycker man aldrig hör av sig/Städa/Handla(och då menar jag handla mat)..... Hmmm vad glömde jag??? Jo mig själv har så mycket annat för mig och i huvudet så jag glömer mig själv min höjdpunkt i livet är att stor handla ????!!!! OMG vart tog mitt liv vägen
Som tur har jag några som räddar mig från mitt hemma liv och tar med mig ut och solar/går /festar ibland.....

Har gått med Facebook och börjat prata med folk från 9an men man känner sig år och dagar gammal jämför med dom... Medans alla andra har Festbilder har jag bilder på mina Barn....
Uppfata mig inte inte fel nu utan jag älsakr mina barn och min familj mer än något annat i världen men har bara för nån dag viljat vara mig själv utan en massa annat att tänka på!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback