Ahhhhhhh!

Ja då blir man 20år imorn vilket betyder Party hehe

ska hämta vicky ikväll när ungarna har gått och lagt sig jänni ska då sitta barnvakt men ska nog inte vara några större problem då dom brukar sova snällt....!!

Ska ner till byn sen får lite frisk luft samt handla mjölk mm

Loppis imorn samt äta tårta med min mormor och mamma (med respektive så klart) Ska blir kul men ¨åste försöka ta mig ner till eslöv en dag och träffa min bror och hans lille töss samt Maja har inte träffats eller snackat på ett bra tag saknar det lite...!

Tänkte bjuda på en inte så smickrande bild av mig när jag fyllde 18år bara för skrattens skull hehe men denna födelsedagen ser jag klart mycket bättre ut (hoppas jag ahhh)

 Ahhh va tänkte jag på!!!!


Imorn blir det vickys favis mat vilket är makaroner, skinka och b-sås.....! Namm namm!

Imorn blir det lite stressigt och jag som hatar att stressa men men .....

Schemat imorn ser ut så här:

08.00 - upp och göra pankakor
09.00 - packa ungarnas väska
09.30 - Åka ner till ica samt systemet och handla
10.30 - Kommer pappa och ingrid och hämtar ungarna blir väl lite kaffe då
11.30 - har nog pappa åkt och jag måste duscha
12.30 - Ner till loppisen
14.30 - hem med alla grejor jag köpt och äta lite tårta med mormor och mamma
16.00 - Laga lite mat samt be daniel dra över med damsugaren
17.00 - göra mig helt i ordning
1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback