Nu va det klippt!

Ja då va det gjort klippte av 3decimerter på håret :-o känns skit konstigt men var faktiskt skönt att bli av med ska vi se om jag vågar förga det blont eller om det får vänta ett tag tror jag väntar tills jag vant mig vid detta korta.... PS kommer bild snart ska bara vänja mig heheh!

Har även börjat med ett piller som ökar ämnesomsättningen och det funkar faktiskt 8hg på 2dagar inte ändrat min kost mer än jag hade gjort innan och e fortfarande ute och går mycket men gick inte ner något för det innan så behövde nog det känner mig lite piggare också så vi får se om det fortsätter eller om det bara va nu i början!

Till helgen  e daniel LEDIG :-) supper glad har inte varit ledig på eveigheter!!!
Ska till madde på lördag göra klart hans tattoo och söndag skulle nog roger + nathalie  komma men kan inte åka iväg nånstanas på söndag då daniel har jour!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter dem pillerna då? recept eller

2008-09-05 @ 19:31:44
Postat av: Anonym

Lerpigen :-) inte recept utan bara örtor faktiskt

2008-09-06 @ 20:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback