Vänner

Känner mig så tom vissa dagar har allt men samtidigt fattasdet något....
Vill ha en vän som verkligen finns där i vått och tort och jag kan prata med allt om.....
Har bra vänner men ingen som verkligen finns där alltid, Hade en sådan självsvän men hon togs ifrån mej  vet inte om det e därför jag inte vågar släppa in någon på det visset igen eller om det helt enkelt inte dykt upp någon sådan än!?

Där är 4 speciela tösser som har plats i mitt hjärta men tyvärr e dom inte där alltid och vill det men vet inte om det e på det visset vi är tillsammans?!

Har haft bra vänner genom livet men ingen av dom har fastna
Väldigt många försvann när jag fick barn och många av mina vänner glömmer att jag finns där för att kunna följa med ut och tycker det e kul att komma ut eller bara ta en kopp kaffe eller liknande

Varför glömms man bort????

Jag är en enkel tjej som säger vad jag tycker och tänker och
försöker ta hand om alla men när kan jag börja tänka på mej själv??

Ensam Sara Söker!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag finns ju här för dig kram

2008-09-16 @ 08:02:30
URL: http://zeddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback