Stackars Jamie

Min lilla påg fick örat upp rivet igår av en katt!
Stackaren hade inte ens rört eller gjort något mot katten när den hoppade på honom och rev upp örat på han tyvärr blev det ju inte ett rent snitt heller så får hålla koll på det så det inte blir infektion fick tvätta rent det imorse och sätta ett plåster då det bara blödde hela tiden.
Ska be Bvc kolla på det imorn med tror jag så jag kan lugna hjärtat!

Älskar detta vädret e så skönt med blev dunder förkyld i helgen och köpte den nya otrivin comp och skit bra var den kunde andas i natt WOOHOO!

Daniel jobbar halv dag torsdag sen ledig fram till tisdag om inget akut händer i huset som gör att dom måste jobba!
Ska mest vara hemma och fixa lite och så barnen kan vara ute annars ska vi bara till pappa på lördag och äta lite påskmiddag och se om jag kan få pengar till körkortet ska ju snart börja med det ju!

tagit lite nya bilder på barnen ska bara ta in dom på datan så åker dom upp här med!!

Går magsjuka i huset här uschh inget kul vill verkligen inte ha det och håller tummarna för att jag inte ska få det.
Jamie och saga har haft en mild form av det men var bara diare som tur e och det e ju bara att byta blöja eller ja tjata på jamie blöja med då han inte har det om dagarna längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback