Allt och inget

ja vad har hänt sen sist hade körning i måndags vilket gick bra har som sagt bara teorin kvar nu att plugga men har bestämt att lugna ner mig lite så jag lär mig det ordentligt och sen tycker min kropp att jag stressar för mycket för tillfället så får ta och lugna ner tempot lite.
Började även skolan förra veckan men har tyvärr varit sjuk så har inte blivit så mycket skola får försöka nästa vecka men ska söka in till klippan som har riktigt distans så får vi se om det går bättre för tydligen hade den syo'n som jag planerade min utbildning med gjort och sagt mycket fel då perstorp inte har distans utan bara flex... kan tänka er hur mycket jag svor när jag fick reda på det och dom i perstorp e inte direkt hjälpsama med att reda ut det trots att det e dom som gjort fel...
Fick även köpt en ny bilbarnstol till bebben idag eller ja daniels pappa var snäll nog och hämtade den i malmö så får den imorn :-)
Daniel hade svensexa för padde i lördags med tror nog dom hade kul!
tyvärr kunde jag inte gå på hannes möhippa men kommer åtminstonde på den viktigaste dagen  som är nu på lördag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback