pest och pina

Blev körning trots allt i måndags kunde inte avboka som tur e kunde erik ta barnen och daniel fick sluta lite tidigare!

Barnen älskar dagis knappt dom vill gå hem denna veckan e dom bara där 1timme om dagen men nästa vecka e det lite fler timmar och barnen ska vara ensama ingen mamma eller pappa hehe men går jätte bra det e jag säker på!

Idag var vi på dagis och daniel skulle hämta oss klockan 10 och dumma jag lyssnade när han sa jag inte behövde telefonen med mig då han hämtade oss men klockan 10.10 var där igen daniel och jag har inte lärt mig daniels nummer så kunde inte ringa han från dagis iheller så vi började gå och tänkte att han var lite sen och var på väg men väl hemma hade han glömt oss helt kan säga att det var igen trevlig promenad...
2barn ingen vagn och saga som inte kan gå så långt och mina foglossningar min kropp är ganska öm nu och kan knappt röra mig utan att skricka fast nu e det lite bättre efter en 1grams panodil och 3timmars sömn så mår min kropp lite bättre men min höft och rygg ska vi inte prata om!!!

Ska ta bilder på barnrummet och lägga upp snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback