Besök!

Jenny Peter och celina åkte hem idag, skönt att få lite egen familje tid fast det har varit trevligt :-) ses i April hehe!

Daniel var ledig idag så vi passade på att handla lite köpte sagas present samt en ny fritös då våran andra gick i sönder och hittade faktiskt en snygg vår jacka som jag köpte!

jamie fick en pistol som skytter skumgummi raketer vilket så klart var jätte kul att skjuta på mamma....

Är klara med stora rummet och sagas rum men tyvärr måste hennes ena väg målas en gång till då jamie målade på den .....

Blir kalas för saga i helgen helt otroligt hur snabbt tiden går!

ska slänga in lite bilder på renoveringen sen!

Inga valpar längre här hemma blev problem med den riktiga ägaren så!

Kommentarer
Postat av: shaminelle

wow, hon har bloggat...haha...bra, du sköter dig..hihi

2009-02-26 @ 10:29:37
Postat av: Rogge

Det verkar som ni har haft en bra helg, så ses vi på söndag.

Vem har lärt Jamie sikta på mamma? hehe

Jag vill inte vara pedantisk men väg tror jag inte saga har utan en vägg... Sorry Sara var bara tvungen

Vad var det som klydda med den "riktiga" ägaren?

Kram

Rogge

2009-02-26 @ 10:58:49
Postat av: sara

klöddet med den riktigar ägaren var att när det kom till att skriva kontrakt om hur pengarna skulle delas upp blev dom "Arga och irreterade" och tog alla hundar... så det var väl aldrig deras plan att dela upp pengarna annars tror jag inte dom hade blivit så....

2009-02-26 @ 12:21:41
URL: http://dertner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback