det där med släkten

Man känner sig ganska bort glömd av ens släkt och familj när man inte längre blir bjuden till något över huvudtaget...
Så jäkla jobbigt e det inte att jag har barn men e det nu det kan ni hålla er undan när det gäller allt orkar inte med fejkade familjemedlemar och vänner!!!

Släktmiddagar och familjeutflykter utan att ens ägna en tanke till att jag och barnen med vill följa med!!!
Blir galen på sånt men borde vara van vid att man blir bortglömd men trodde ju ändå att folk skulle kunna växa upp och inte ha olika regler och så till olika personer men det håller väl i sig som det har gjort hela mitt liv!!!!
Fan ta vissa personer!!

Och det där med falska vänner stör ni er nu så mycket på vissa grejor iställer för att prata bakom ryggen på en så säg det direkt till en!!!!

Sen skulle jag faktiskt vilja ägna en liten tjatstund till mina barns gudföräldrar som verkar glöma bort deras gudbarn man tackar faktiskt inte ja till en sån sak om man inte vill fullfölja det........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback