Saningens vecka

denna veckan har bara blivit blääää orkar inte längre hålla tyst om hur jag tycker och tänker och det är inte alla som tycker om men ni behöver inte läsa/lyssna på det om ni inte tycker om det...
Jag har rätt till min åsikt så var det slut tjatat om det!

Ska ta tag och lägga in tvätten efter en vecka av magsjuka från barn och mej!
inte så trevligt!
Ska även ta tag och damsuga samt torka golv här hemma innan lördag då vi får nattgäster!

jamie e jätte trött men vill inte alls sova han e ganska jobbig då!!!

och nu skulle jag fått mitt nya sims men nej då varför ska dom släppa det när dom säger det ahhhh !

Kommentarer
Postat av: Marie

Du måste blogga oftare..haha. Kul o läsa ju

2009-02-24 @ 16:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback