Äntligen!

Äntligen fått min laptop efter många om och men ....
Fick till slut åka ner till malmö och hämta ut den men gjorde inte så mycket då jag fick chansen att köra ju...
fick en laptop mus för allt besvär....
Älskar min nya laptop blir kanon sen när jag ska börja skolan vilket förhoppningsvis blir till hösten ska försöka få tag i dom nu på måndag igen... ska även försöka få in ungarna på dagis ju ....

Vet att jag lovad lägga in bilder från jul men orkar inte just nu.... kommer sen!

ja skrev ju att jag hade kört och japps har jag gjort och det gick jätte bra :-) kommer inte ta lång tid för mig att ta körkortet, nu ska jag bara vänta på pengar så jag kan gå intensivkursen så har jag körkortet snart :-) *yay*
Ska bli helt underbart att kuynna köra själv lite mer frihet och daniel slipper följa med på alla mina turer hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

va skoj =)=)

2009-01-11 @ 19:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback