Inget blir som man tänkt sig!

Firade nyår till en början med mamma, alf emil och min familj men mot 12slaget började grubben växa mot slutet var vi ca 20stycken :) så det ska vara ju.....

fick tyvärr ett litet trist slut på året då jag fick reda på att min gudfar gått bort ....

----ULF----


Inget syn av min laptop än men det e åtminstonde skickad nu.... Levereras paket på lördagar???

Ingen elin eller fredrik tyvärr
Men har spenderat kvällen med nya grannarna Madde och fredrik... :) gick lika bra
Blir tyvärr ingen ute kväll med hanne imorn då ekonomin inte tillåter det... tyvärr *Snyft*

Kommer mer om jul mm när min laptop kommit.....

Just det klippte en mohak på jamie igår hehe super fräkt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback