Bygger bo hehe

Har man varit duktig och städat hela ovanvåningen både plockat undan/damsugit/torkat golv, har sån städa noja imellan så hälften kunde varit nog har snart möblerat om hela lägenheten hehe så daniel drabbas lite utav min städa noja med hehe
fast barnen är döds taskiga då dom vaknade presic när jag var kvar med ovanvåningen och vad är det första dom gör jo slänger ut alla leksaker igen på golvet men det får dom faktiskt plocka undan själva efter sig!!!

Daniel fick sina glasögon igår soom vi beställde från lensway var inte alls farligt pris 640kroner för ett par glasögon med glas och allt! fast daniel föredrar ju sina linser men e ändå bra att ha glasögon då ögona kan bli irreterade när man e förkyld mm.... hehe han ser riktigt sofistikerad ut i sina glasögon hehe nångång ska vara den första :-P tihi

ska till pappa på fredag då han fyller 50år hittade faktiskt pressent till han igår så hoppas han blir glad för det hade jag ialla fall blivit så!
Har alla barnens kläder och daniels kläder i ordning men vad f*n ska jag själv ha på mej vill ha kläning jue men har inte hittat någon än direkt så vi får se!!

Har hittat en sån babysitter som jag vill ha och väntar på svar om den jag ringde på blev såld eller inte annars ska vi hämta den i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback