Ont i halsen

usch och pii har haft ont i halsen i 3dagar nu gör så satans ont att svälja...
mådde inte alls bra igår hade sammandragningar till tusen och illamående men kan vara mycket pga värmen tror jag...

Var på kalas för min brors dotter och styvdotter i lördags var trevligt att träffa släkten lite och efter kalaset så grillade vi lite på min mormors koloni var varmt satan varmt :-(!!

Idag har vi inte gjort mycket alls men ska ringa tandläkaren till saga imorn hon har slagit i framtanden så får be dom kolla på den så det inte har sket någon skada....

Gått in i v27+0 idag alltså vecka 28 alltså räknas jag nu som höggravid och är i trimester 3 tihi inte alls långt kvar nu :-)
Många frågar om jag vet vad det blir denna gången men vi har bestämt att inte ta reda på det denna gången då vi har ju redan en av varje så är inte lika nyfiken denna gången..!

vi har ju kvar det mesta från jamie och saga i kläder och syskonvagn köpte vi ny eller ja begagnad för inte så länge sen och finns liggdel till den så allt det e klart hade även en extra spjälsäng väntar bara på skruvarna som har försvunnit ikea lovade att skicka ut dom med en beskrivning så jag blev jätte glad för det tack :-)
vill dock ha ny bilbarnstol sån med bas då det blir lättare för mig och jag ska ut med alla 3barnen samtidigt och köra, utöver det är det knappt något vi behöver ska bara måla spjälsängen och ha ny madrass samt göra vid bebbensrum sen e allt klart för h*n ska ha en limegrön färg på en av vägarna och resten vita skit snyggt kommer det att bli funderade även på att måla dit något på den limegröna vägen men vi får se!!

Körkortet hålls även på med för fulla muggar har en ny dubbel körlektion på torsdag sen risk1 på måndag tror jag det var!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback