Nu e jag trött!

Idag har varit en lite små stressig dag...
gjorde smörgåstårtor igår så fick garnera dom idag och samtidigt fick jag för mig att jag skulle baka kanelbullar mitt i hela av nån anledning men men
sen blev det jännis student och nu sitter jag hemma i soffan och barnen sover...
Gubben sitter så klart vid datorn :-P

Nu går saga på riktigt har gått några små steg ett tag men nu kan eller rättare sagt vill hon gå nästan hela tiden istället för att krypa så det blir full rulle i sommar att spinga efter båda ungarna hehe...

Hoppas på fint väder imorn så man kan vara ute lite!

Magen växer satan nittio nu förrästen usch :-P inte van vid det fast daniel tycker det e jätte kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback