Orkar inte med hemligmakeriet längre :-P

har haft en liten hemlighet från er som läser min blogg eller ja några av er vet det inte :-p
Jag och daniel ska ha vårat 3e barn och är jätte glada över detta så alla dåliga kommentarer kan hålla tyst!

för att svara på några av frågerna folk ändå kommer ställa så kommer lite svar!

Skolan hur ska jag göra med den? :
Ska börja plugga mina kärnämnen (så jag får min gymnasiekompetens) till hösten ska plugga på distans!

Körkortet då? :
Håller på med det för fulla muggar och hoppas vara klar till augusti :-) håll tummarna med mig!

Illamåendet och alla kräkningar hur ska du orka? :
Ska berätta att jag inte har något problem med det denna gången var mest i början men nu e det helt borta förutom när jag glömmer äta hehe men det har väl alla :-P

Fler fråger ja fråga så ska jag svara!

Håller förrästen på att kolla hus har hittat ett men jagar just nu handpeningen inte det lättaste men men vi hoppas på det bästa annars kommer det säkert fler hus längre fram i tiden!

Och ja vi har råd till huslån då det kommer kosta ca lika mycket att bo i hus (med lån/amortering/driftkostnad) som det kostar för oss att hyra denna lägenheten plus el!
Så vi har faktiskt gått igenom kostnaderna och vägt för och nackdelar med hus och lägenhet!

Just det har nog inte skrivit att vi har fått 3till kattungar av våran gråa katt så nu har vi 9katter här hemma men dom flesta e redan tingade så inget vi behöver bry oss om  :-) all kommer få bra hem men kommer sakna att ha kattungar när alla har försvunnit hehe!
3 hannar och 3 honnor :-) tovas kattungar är nu 5veckor och cleos är ca 1vecka vet inte riktigt när dom föddes då vi hittade dom inte förrän förra måndagen och då var dom ganska små men hade börjat så smått öppna ögona!

Haha höll på att glömma att berätta att jag ÄNTLIGEN fått mitt spel The sims 3 :-) YAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback