så jäkla trött

e piss trött idag för det första av värmen sen bara sovit typ 2timmar i natt pga bebben inte tycker om när jag ligger ner - inte sova på magen inte på ryggen inte på sidan så hur fan ska man då sova!!

Fredagen spenderades med mamma åkte in till väla och shoppade lite sen grillning hos dom och lite myskväll blev inte hemgång förrän vid 10 ...

Lördagen var det loppis blev inte så mycket dock mer än 2 nya storarumsbord behövde nytt till ovanvåningen och nedanvåningen hade inget.. sen kom svärföräldrarna och vi grillade lite sen på kvällen spelade vi lite Buzz med jenny...

Söndag usch denna dag e inte rolig det e för varm just nu jaja jag vet man ska inte klaga men men så e det ialla fall åt lite med annika och kim sen nu kollar jag på tv och bara sitter vid datorn.....

Imorn hmm ingen anning bara ta det lungt tror jag...

Onsdag e det körning igen - ska väl göra en hel del teori nu imorn och tisdag så jag blir klar med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback