Ingen Rubrik

Saga hade kalas förra helgen var kul med lite besök men ack så trött jag blev!
Fick en hel del fina saker saga älskar saker som låter! hehe vilket barn gör inte det.
Får lägga in lite bilder på stora tösen sen....

E trött på lägenhet hade varit kul med hus betalar ju ändå så pass mycket så man hade ju faktiskt haft råd att bo i hus men men vi får väl lägga det på is just nu men man kollar ju runder lite hehe ....

Jamie håller på med sina upptåg som vanligt vad förväntas av en lite terorist....

Blir pizza att äta idag orkar inte laga mat .....

Kommentarer
Postat av: Rogge

Jag såg ett hus i Perstorp för 300000 kr, och om vi här nere har räknat ungefär rätt så skulle ni "bara" betala runt 4500 kr i månaden. Sen vet jag inte hur det såg ut eller något men gå in på hemnet.se och kolla! Tack för att vi fick komma om jag inte har skrivit det innan...

Mvh Rogge

2009-03-07 @ 21:55:56
Postat av: Anonym

smsa mej har ej ditt nr, har ny mobil

2009-03-20 @ 09:06:02
URL: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback