Var hos läkare idag

var hos en naturläkare idag...
Han såg direkt på mej att jag inte sov mycket om nätterna (blir så med en jamie som försöker sparka ner en från sängen) och att jag hade en väldigt sönder stressade kropp och väldigt lite balans i den...
Japps det låter som jag fast har ju varit sönder stressade sen jag var 16år så ingen direkt nyhet där...
Fick lite naturmediciner jag skulle prova så får vi se om det blir bättre...!

E trött attan idag blir tidigt i säng!
Snart flyttar jenny och peter hit :-)

inte mycket mer nyheter här :-)

Har dock börjat umgås med en skit go tjej och hennes kille och sonen :-) och även lilla valpen hehe så alla i lägenhet här har fått en ny lekkamrat hehe !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback