...

Har så mycket som flygger runt i huvudet just nu men inget jag vill ta här...

Netto öppnar imorn så blir väl att man går dit och kollar om där e något kul!

Måste spy lite galla över folk -- Ja jag är ung och har barn och ingen direkt utbildning men vet ni vad alla har inte samma prioriteringar i livet jag väljer Familj och sen karriären och kan inte folk aceptera det så kan ni FUCK OFF! orkar inte må dåligt över att folk försöker trycka ner mig pga av att jag e ung och priorieterar familjen först det e mitt val så enkelt e det ...
ÄLSKAR MIN FAMILJ!
Varför kan man inte som ung förälder få ett grattis när man väntar barn fick det varken med jamie eller saga och det sårade mig något fruktansvärt som om jag inte va värld det för jag var ung! Jag orkar inte höra alla åsikter från folk om att jag är ung mamma det är så det är DEAL WITH IT!
Dom värsta är min egen släkt som ska ha en miljon åsikter iställer för att kunna gratulera och hålla sina åsikter för sig själv, jag vet redan vad ni tänker jag behöver inte höra det för det sårar faktiskt en väldigt mycket!!!


Och till lite roligare nyheter!
Grattis Petra och Peter Hoppas vekligen allt går vägen men det gör det alldeles säkert :-) Hela välden håller tummarna för er !! :-)

Kommentarer
Postat av: Elin

jag har sagt grattis alla gångerna =)

2009-05-30 @ 13:18:47
URL: http://thedarkbeauty.blogg.se/
Postat av: Elin

glömde skriva att jag tycker du ska vara stolt över din familj och det du har =) vill man vara ung mamma så ska man vara det ocksåm absolut inget fel i det alls!



I stand by you!

2009-05-30 @ 13:19:36
URL: http://thedarkbeauty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst tycker vi att du är ung, visst är det bra att ha en utbildning, ung är du ju, men du klarar tydligen av att vara ung mamma, kunde kanske väntat med nästa till Saga var lite äldre, men det är ju faktiskt ditt och Daniels val, jag är glad över att bli farmor igen. Ta inte åt dig alla negativa rekationer det är trots allt ert val.Hoppas bara du slipper sjukhus o dåligt mående denna gången.

Kram farmor

2009-05-31 @ 11:22:37
Postat av: Zandra

Visst är det underbart med ett till mirakel och är mega glad för er skull.



Som jag sagt innan, karriär och utbildning är inte ALLT, man kommer långt ändå.



Att vara förälder är det svåraste man någonsin utsätt för, det är också ett privilegium.

Tycker att folk ska värdesätta föräldraskap lite mer än vad det görs idag och man tar ofta sina föräldrar och barn för givet.



Kanske de som lägger massa kommentarer inte själv orkade vara föräldrar eller inte redo.

2009-06-10 @ 09:45:44
URL: http://zeddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback