ehhhh

Fredagen den 13 var inge bra dag för uppköring ahh fick helt jävla hjärnsläpp fattar inte alls varför jag körde som jag gjorde kör aldrig så dåligt annars men men nya tag om ett tag fast denna gången blir det i malmö..!

I helgen var vi nere i kävlinge där fick jag lite massage på ett spa samt middag och en trevlig dag men svärföräldrarna och danile fick fixa lite med bilen.

Har börjat packa en del men e lite svårt då vi andvänder det mesta i lägenheten, daniel har börjat renovera i den nya lägenheten tänkte ta lite förre och efter bilder så ni kan se vad vi har gjort.

wilmer växer så det knackar e snart om lille Itzak hehe

På fredag Öppnar Salongen ska även ta bilder så ni kan se hur det blev!
På lördag Öppnar Loppisen så det blir mycket att stå i!

På fredag blir det även lite möhippa för Annika och sen Lördag e det Bröllop mellan Annika och Kim <3

Ska även göra lite prov nu i vecka ialla fall 1samhäll och ett Psykologi prov tänkte jag kanske svenska prov med och religions prov ahhh lite granna mycket att göra!!!

Saga och Jamie e lediga från dagis på fredag så får se vad vi kan hitta på med dom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback