Naturkunskap

Har varit duktig och skickat in både mitt hemprov i atomer och mitt arbete om kärnkraft trist värre var det att skriva arbetet då jag inte direkt hittade fakta men får förhoppningsvis ialla fall godkänt på det, hoppas dock på bättre betyg i mitt hemprov!

Ska på klassåterträff på lördag ska bli kul att träffa gamla vänner, ska ha med min lilla sumobrottare och dom andra barnen samt gubben får vara hemma hos pappa...


Min lilla wilmer börjar bli stor hehe Bvc tanten var här igår och vägde wilmer han hade gått upp 400gram på en vecka hehe han börjar bli rund :-P väger nu 2920gram tihi

Har kommit på att detta året när vi ställer tillbaka klockan så sker det på min födelsedag alltså den 25oktober vilket innebär att jag får 25timmars födelsedag hehe tycker det e ganska häftigt inte alla som får det jue!

Bjuder på en bild på wilmer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback