8 feb

Är så trött idag så hälften hade kunnat vara nog!
måste räkna matte idag så jag kommer ifatt igen...
har fått tag i all böcker utom matte B boken men det hade en på Fb så det löste jue sig
mamma har fyllt år 45år =) grattis igen mamma

Alla barnen växer så det knackar jamie är så jäkla smart och "Vuxen" han älskar att spela dator och kolla film fast vissa dagar blir det inget sånt då han inte bara ska sitta där hela tiden utan måste kunna leka med så igår följde han med mig ut på en lång runda med titti gick jätte bra. Saga har börjat prata en hel del och e döds kelen älskar sina dockor gör hon med. wilmer är min lilla sumo ska försöka komma ner på BVC nu i vecka har för mig han ska ha en spruta så, han går runt i sin gåstol lite nu jätte duktig men lite gnällig då tänderna e på väg.

Längtar tills jag börjar nya jobbet ska bara fixa en grej först!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback